Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

και ενώ ένα ακόμα βραδύ έχει φτάσει προπολου στο τέλος του έχοντας πραγματοποιηθεί οι 2 μεγαλύτερες επιθυμίες της ημέρα (επιτελούς έχω Internet σπίτι και η καλομοίρα !!!!{ήρθες και μας άλλαξες την μοίρα Καλομοίρα })



κάθομαι μπροστά στην νέα "άποψη" τον πραγμάτων και σκέφτομαι ποσό μεγάλη αλλαγή μπορεί να είναι η παρουσία του ιντερνέτ στο σπίτι ?ποτέ πριν δεν είχα μόνιμη σύνδεση home και έτσι αισθάνομαι ξανά σαν παιδάκι πού πάει για πρώτη φορά σε νετ καφέ



βεβαία για να καταφέρω να το βάλω μου βγήκε η πιστή μιας και δεν βγάζαμε άκρη με την κοπέλα στο κέντρο εξυπηρέτησης μου έλεγε κάτι της απαντούσα με έγραφε μετά από κανένα 5λεπτο πάλι με ρωτούσε αυτό που είχε ρωτήσει πριν τράβηξε 41 λεπτά η δουλεία και μέσα σε αυτά να έχω και μια ηλεκτρική σκούπα να πηγαινοερχόταν θυμήθηκε η μανά μου να έρθει να με συμμαζέψει το σπίτι μετά από παρά παρά πλου καιρώ ... (ευτυχώς γλιτώσαμε το εγκεφαλικό :P)


"σήμερα η μέρα " θα "ξημερώσει" Τσικνοπέμπτη και συζητήσεις πάνε και έρχονται....ευτυχώς που τελείωσε η εξεταστική και περάσαμε μαθήματα οποτε δεν θα πιουμε για να ξεχασοθμε τησ μαλακιεσ που καναμε μεσα στιν εξεταστικη :P

και μην ξεχνατε:


πατρινο καρναβαλι vs κοζανι

There will be only one !!!!
και εμείς φυσικά είμαστε με τούς νικητές: ΚΟΖΑΝΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια: